19 Mayıs 2016 Perşembe

Guzaarish / İllüstrasyon Çizimi - Film Yorumu

Ben geldiim! :) Bir süre önce içim ses ver yazısında sıkıntıdan patlamama rağmen çizimle uğraştığımı söylemiştim. Peki neydi bu? Çizmeye başlamadan önce bu şahane Guzaarish filmini izlemiştim ve direk “ben bunu çizerim!” dedim. Başladım çizmeye.. O kadar severek ve aşkla çizdim ki. Yaptığım en iyi çizim olması bence bu yüzden. En iyi çizim derken.. Ben öyle düşünüyorum yani :)

İlk defa kendi çizdiğime olumlu bakıyorum..

Black filmini izleyenler el kaldırsın. Çünkü o filmi sevenlerin bu filme de bayılacağını düşünüyorum. Black ve Guzaarish ne alaka derseniz yönetmenleri aynı efendim. Sanjay Leela Bhansali..  Yine arayışta olduğum bir akşam, listemde olan ama fırsat bulamadığım bu filmi izlemeye karar verdim. Tam filmi izlemeye başladım kuzenimden bir mesaj.. 

“ Abla film önersene, ne izlesem ki? “ 
Ben başladım dedim Guzaarish filmini izlemeye, e hadi izle sende, izleyelim aynı anda.Ve hiç hesapta yokken aynı anda farklı yerlerde başladık izlemeye.


Yalnız ne hikmetse filme 3 kere ara vermek zorunda kaldım. Ki en uyuz olduğum şey. Ben bir şeylere dalmışken herkes bilir, kimse dokunmamalı. Sinemaya işte o yüzden arkadaşlarımla gitmeyi sevmiyorum. Tam ben dalmışken bir şey söylüyorlar bütün büyü bozuluyor sonra. Neyse. Filme ara veriyorum ama sürekli aklımda, evde naralar atıp duruyorum. Sonra buldum kaçış yolumu da döndüm filme. Ne çok düştü çenem değil mi? Ah.. Hadi konusuna geçelim. 




Ethan (Hrithik Roshan)dünyaca ünlü bir sihirbazdır. Bir gün gösterisi sırasında yaşadığı büyük kaza sonucu felç kalır. Boynundan aşağısı tutmayan Ethan ve ona 12 yıl boyunca hemşirelik yapan Sofia.. (Aishwarya Rai Bachchan) Yaşadığı acılara dayanamayan Ethan ötenazi yapılmasını ister lakin Hindistan yasalarına göre ötenazi yapılması mümkün değildir.
Sonrası mı? Onu da izleyip görmelisiniz.



Sadece dram filmi olduğunu düşünenlere iyi haber çünkü sadece dram filmi değil, komedisi de yüksek. Yüzünüz de buruk bir gülümseme ile izliyorsunuz sürekli filmi. Anlamı olan bir film. Ben iyi ki izlemişim diyorum hatta keşke daha erken izleseymişim..


Bu sahneyi her gördüğümde ya sen nasıl bir hatunsun diyorum.

Siyah ve kırmızı renkler hakim çekimlerde.  Ama “içim bayıldı yiaa” demiyorsunuz. Film benim için göklerde, göklerde de.. Herkes de aynı etkiyi yapmayacağını biliyorum. Lakin izleyin. Hiç bir şey için değilse Ethan karakterinde ki Hrithik Roshan için izleyin. O nasıl bir oyunculuktu.. Gözleriyle oynayan bir adam.. Oyuncunun devleşmesi böyle bir şey sanırım. Ve Sofia karakterinde ki Aishwarya Rai Bachchan öyle güzel bir kadın ki.. O günden beri çevremde ki herkese hatunu anlatıp duruyorum.(Ki tescilli güzelmiş zaten. 1994 de Dünya güzeli seçilmiş.) Sadece ikisi için bile izleyebilirsiniz.

Daha sonra bir daha izleyeceğim. Sürekli ara vermeme rağmen böyle hissettiysem.. Düşünün gerisini.

Ve Hint filmlerindeki dans sahneleri sizi rahatsız ediyorsa eğer bir iyi haberim daha var. Öyle her yerden çıkıp dans ettikleri bir film değil. Yalnız şöyle bir efsane sahnesi var ki.. İzlenmeli.Net. Ev halkı bile bu sahneye hayran.


Filmi yere göğe sığdıramadım evet çünkü çok beğendim ve yalnız değilim. İzleyenler de ses versin lütfen! ^^

Merak edenlere, bizim kuzencik de bayılmış filme, snaplarını atıyordu sürekli :D


Ve bize not.. 
Gif Tumblr'den alıntıdır..

53 yorum:

  1. Çizimin harika olmuş, eline sağlık ve tebrik ederim. :)
    Black zaten benim için tarifi zor filmlerden. Ne desem bir şeyler eksik kalıyor. Çok etkilenmiştim.
    Bu filmin konusu da etkiledi beni, merak ettim. İzleyeceğim mutlaka.
    Teşekkürler. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Black filmini sevdiğini biliyorum bence bunu da çok seveceksin, yani umarım seversin. Bu film ile ilgili yorumunu da merak ediyorum izledikten sonra bir çıtlatırsın. :)

      Sil
    2. Tabi izleyince yorum yaparım mutlaka. :)

      Sil
    3. İzledim filmi az önce ve çok beğendim. :)
      İzledikten sonra İllustrasyon çizimin de daha anlamlı ve güzel geldi.
      Tekrar eline sağlık. :D
      Sonunda ölüm olmasına rağmen içinde umut ve mutluluk barındıran bir filmdi. Bana onu verdi en azından. Oyunculuklar da çok başarılıydı. Filmin kendisi sihirdi diyebiliriz herhalde. :)
      Nasıl geçti 2 saat anlamadım.
      Ethan'ın hayatını 60 saniye yaşadınız ve dayanamadınız repliğinin olduğu sahne çok iyiydi.
      Neyse çok uzattım. Fazla çıtlattım. :D

      Sil
    4. Yaa.. Çok mutlu oldum bak şimdi :) Çekiniyordum biraz ama.. :D
      Değil mi? Saf dram filan değildi, daha çok farklı bir his vardı filmde.. Söylediğin gibi sihir tarzı :)
      O sahne de ayakta alkışlamak istedim resmen, bir yandan da olmalı mı olmamalı mı sorularına cevapsız kaldım..
      Olsun iyi oldu iyi, dedikodusunu yapmış olduk :D

      Sil
  2. Aishwarya ne güzel hatun yahu , böyle dram dolu filmlere pek gelemem ama onun için bir bakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deyim yerindeyse taş gibi hatun demek istiyorum. :)
      Sadece dram olmadığından kasmıyor, izleyebilirsin. Seversin umarım.

      Sil
  3. Harika, bayıldım, ah ya senin kadar çizebilsem keşke, benim de çizim elimden geliyor azıcık ama bilgisayarla değil:)))kalem, kağıtla, bilgisayarda sonuç mükemmel, yanaklardaki vs. gölgeler müthiş, eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt kalemde de ben zorlanıyorum, lise zamanında çizebiliyordum ama sonra kaldı öyle..
      Henüz tam olmadım bilgisayarda da oturacak zamanla inşallah :)
      Ah.. Çok teşekkür ederim, mutlu oldum şimdi :)

      Sil
  4. Bu arada Aishwarya çok güzel kadın, ben de Colin Firth ile bir filmini izlemiştim, hele gözleri müthiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir kadın, baya baya fanı oldum :)
      Şimdi baktım "The Last Legion" filmiymiş.. Bir ara göz atayım ben buna^^

      Sil
  5. Çizimine bayıldım canım süper! Lakin filmi Aishwarya Rai hatrına bile sevememiştim yarıda bırakmıştım. Neydek önümüzdeki filmlere bakıciyz artık. Bu arada son yazımdaki filmi gördün mü? ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımcım :)
      Hadi ya.. Biraz ağır bir film o yüzden sanırım.. Bakalım tabi. Bende gelip bakayım hemen filme, gözümden kaçtı sanırım❤

      Sil
  6. Filmin konusu bana Senden Önce Ben'i hatırlattı. Okudun mu o kitabı? Bu arada onu gerçekten sen mi çizdin? o.O Helal olsun ya ağzım açık kaldı vallahi, çok güzel bir çizim.. Aşık oldum, eline sağlıkk ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konusu çok benziyor, bunun gidişatı biraz daha farklı ilerliyor sadece. Ah.. Aşığım ben o kitaba, baş ucu kitabımdır. :) Filmini 14 gözle bekliyorum hatta :D
      Böyle arada aşka gelince çiziyorum, çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. kitap guzaarishten, guzarish the sea inside filminden esinlenme diye biliyorum. Aralarında küçük çaplı bir zincirleme esinlenme tamlaması var :)

      sadece 4 hece, ama ne zor bir kelime bayılıyorum bu repliğe. Ve aishwarya'nın udisi ne zarif bir dans. Hem göze hem gönle hitap ediyor. Sözleri de çok inceydi diye hatırlıyorum.

      --bizim zevklerimiz bayaaa uyuşuyor gibi duruyor ona da ayrıca kalp kalp <3 <3

      Sil
    3. Bende ufaktan haberler okudum da, bir şeyler var söylediğin gibi :)
      O replik benimde favorim.. Hele hatun.. O kadar şahane ki dansı daha bir güzel geldi gözüme :))
      Ve evet, bu durumdan bende ayrıca çok memnunum, güzel oldu güzel❤

      Sil
  7. Çok çok güzel bir çizim olmuş ellerine sağlık :) Film için pek benim tarzım değil fakat öyle filmler var ki beni şaşırtan belki bu da onlardan biri olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :)
      Aslında o durum bende de var.. Önce pek ilgilenmiyorum sonra pişman oluyorum. Filmle ilgili bir iki yorum daha okuyup ondan sonra değerlendirirsin, umarım seversin :)

      Sil
  8. Çizimin mükemmel olmuş! Çok beğendim.
    Filmi öyle bir anlatmışsın ki ilk fırsatta izleyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sağ ol :*
      Biraz ağır bir film ama umarım sevdiğin türdedir ve umarım keyifle izlersin :)

      Sil
  9. Senin yüzünden iki gündür sürekli şarkıyı dinliyorum yavru :))) bir kere dolandı dilime daha durur mu ki :D bu arada hep düşsün çenen okurum 😂ben 3 kere o filmi bölsem 'başlarım lağğnnn ben büülee işe der' başka zaman izlerdim biieen böyleyim ;) çizim konusunda ki görüşlerimi biliyorsun (bir numarasın dostum ^.^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı öyle.. Durmaz vallahi. Annem bile bugün, açsana bir dinleyelim tekrar dedi :))
      Sen okursun bilmezmiyim, canımsın! :D Bende taktım mı takıyorum ya o yüzden öyle o. Bitecek dediysem bitecek. Ah dostum.. Sende daima bir numarasın❤

      Sil
    2. ahahha annendenim bende :))) başa sar yapıp duruyorum paso :) bitecek işte o kadar :D seviyorum seni ^.^

      Sil
  10. Harika bir cizim tebrik ediyorum. Digital de mi ciziyorsun? Merak ettim cizimlerinin goruntusunu bayiliyorum.
    Hint film dizilerine bi ben alisamadim ya nasil bir buyudur bilmiyorum cok bak diye filmler diziler sunuldu bana ama ihhh gelmiyor bir turlu istek ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yok hayır, direk mause kullanarak çiziyorum. Nasıl anlatacağımı bilemedim ama.. İstek gelmediği sürece öneriler hep havada kalır kendimden biliyorum :)
      Daha önce Bollywood ile ilgilenmemişsen 3 idiots önerilir hep. Klasikleşmiş, efsanedir. Sonrası gelir^^

      Sil
    2. Ahahhahah gercekten de oyle he4kesin ilk soyledigi o kaliplasmis ama hala izlemedim. Bilmiyorum bisey var sanki cosku yok icimde acipta oyuncak etmeyim dedim

      Sil
    3. Belki bu kadar önerinin üstüne bir gün açıp izlersin 3 idiots'u.. Merakla ve heyecanla bekliyorum^^

      Sil
  11. Çizimine hayran kaldım desem yeridir :) O filme de en yakın zamanda bakmayı düşünüyorum izlenecekler listesine eklemiş bulunmaktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım sende severek izlersin :)

      Sil
  12. hint filmlerini tam da dediğin nedenden dolayı pat diye kalkıp şarkı söylemeleri ve dans etmeleri yüzünden seyretmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu arkadaşım da bu konu yüzünden izleyemiyor, ama izleyenlere de o sahneler eğlenceli geliyor.. :)

      Sil
  13. İnsanın sanatsal yeteneklerinin olması ne güzel bir şey, ben becerebilsen habababm çizerdim herhalde. Bu arada çizimini çok beğendim. Filmi de izleyip yorumumu ekleyeyim, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hababam çok güzel bir fikirmiş aslında.. Aklıma yazdım bunu :)
      Çok teşekkür ederim, keyifle izlemen dileğimle.. Sevgiler

      Sil
  14. O çizim !!! MÜKEMMEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Elwejfsalkjgsfdjgd -_- :O < 3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaptın Ause'mm! :) Canımsın, teşekkür ederim çokça ❤

      Sil
    2. sonda ki nota ise bayıldım Akela kaydettim bile ara da bi bakmalı, unutuyoruz cünkü bu tür seyleri garip insanlar olaraktan. Tekrar emeğine sağlık <3

      Sil
    3. Kesinlikle yavrum, benimde sürekli bir yerlere yazmak istediğim bir not oldu.. Unutmayalım❤

      Sil
  15. çizimi görünce ayrı bir tıkladım paylaşımına ve videoya bayıldım! alışılanın aksine dans harika gerçekten:)
    blog yorum etkinliğinden geliyorum blogunuzu gfcden takibe aldım bende beklerim sevgilerle!:'))
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ? Çok ayrı bir sahne benim içinde :) Hoş geldiniz o zaman bende hemen geliyorum! :))

      Sil
  16. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :) Dans çok çok güzelmiş...
    Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, hemen geleceğim bende^^
      Sevgiler..

      Sil
  17. yeteneğinize hayran kaldım, harikasınız.. film zaten aklıma kazınanlardan... sevgili ceyda cengizin blog keşif etkinliğinden geliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, filmi izlemiş olmanız ne güzel oldu :) O zaman hoş geldiniz bende hemen geliyorum, sevgiler^^

      Sil
  18. ne güzel yapmışsın yaaa :) o sihirbaz da "kalbimdeki aşk" filmindeki adam mı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Deep :) Bu sihirbaz "Tehlikeli aşk" filminde oynuyormuş senin dediğin "kalbimdeki aşk" filminde Harshvardhan rane oynuyor, aşklar karıştı hihi^^
      Onu da çizmek istiyorum ama uygun bir fotoğraf bulamadım henüz :))

      Sil
  19. Geç oldu blogunu görmem :) ee malum hem iş hem okul bakamıyorum.. ama o fılmin bende hala ayrı ,yeri anlatılamaz bazı insanların sustuklarının çığlığı var içinde filmin bir başkaldırış yada pes ediş dibe vuruş... bazı anlamsız sırıtmalar gülmeler aglamaklı haller bunların hepsini izlerken yaşamanın tadıysa cok bska .Çizimde yaptığın diğer her şey gibi müthiş... :) kısa bir not:Yarının varken gülümse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoş geldin diyeyim o zaman :)
      Filmin yeri bende de ayrı, bir süre daha öyle kalacak sanırım.. Uğra yine arada, gülümseyelim! :)

      Sil
  20. Gözde'nin Blog Günlüğü'nü okurken sizin linkinizi vermesiyle yolum buraya düştü. Blogunuzun da yeni konuğu oldum böylece. Çizimleriniz çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.. Hoş geldiniz :)

      Sil
  21. Ethan'ın son sahne de söylediği şarkının adı nedir? ya ya ma ya yo gibi birşeydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmdeki sahnesi ile olan versiyonunu bulamadım ama "Ya ya maya ya" yazdığında çıkıyor şarkısı.. İşine yarar umarım^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...