16 Mayıs 2016 Pazartesi

Signal /Kore Dizi

“Tamam, bitti kutlamalar özüne dön” diyerek geçtim işlerimin başına. Geçen günkü yazımda sinyal (Signal) alamamış olmamın verdiği sinir harbinden bahsetmiştim. Peki nedir bu Signal diye ortalığı kasıp kavurduğum dizi? Hemen konusuna geliyorum.


Konusu her yerde bu şekilde geçiyor:  Eski ve yeni dedektiflerin uzun zamandır çözülememiş olan bir davayı, çözmek için bir araya gelmeleri konu ediliyor.“

Ben bu konuyu biraz daha açacağım yalnız. 
Dizi günümüz zamanında yaşayan bir profil uzmanının (Park Hae Young karakteri ile Lee Je Hoon) geçmiş zamanda ki bir polis memuru (Lee Jae Han karakteri ile Cho Jin Woong) ile telsiz aracılığıyla sinyalleşmesi üzerine kurulu. Bu sinyaller sayesinde geçmişte ki faili meçhul davalar üzerinde beraber çalışmaya başlarlar. 


Kaktüs olmasın o? :D

Büyük spoiler vermeyeceğim lakin replikleri okurken göz ucuyla okuyabilirsiniz (:

Anlaşıldığı üzere biraz fantastik bir konusu var. Ama her bölümü film tadında, sizi meraktan uyutmuyor. (En azından bende öyle oldu.) En başta geçmiş de ve gelecek de geçecek olması "acaba olaylar birbirine karışır mı?" sorularına neden olmuştu bende. Ama kurgu o kadar sağlam ki. Su gibi akıyor. Büyük konuşayım mı ? Benim uzun zamandır izlediğim en iyi dizidir(Dots’dan daha iyi hatta..) net! Peki neden pek bilinmiyor ? Çünkü Descendants Of the Sun dizisinin gölgesinde kaldı. 

Orta okul bebeleri neler bilmiyor ki artık. Hey gidi!

Yayınlandığı zaman izlemediğim için bir yandan pişmanım bir yandan değilim. Çünkü ben buna güncel iken başlasaydım bütün büyüsü bozulurdu ve bekleyemezdim. O yüzden en iyisini yaparak bitince başladım, 3 günde tükettim. (İnternet gitmeseydi daha az olacaktı o süre)


Sevmediğim bölümler var mı, pek emin değilim çünkü dizi beni sardı. Aklımda kalan rahatsız edici bir durum yok. Kötü adamlar dışında! 

Oyuncuların iyi olduğunu düşünüyorum. Hepsini ilk defa izledim gerçi, pek gözüme batmadılar. Ama Lee Jae Han yani geçmişteki memur olan abimizin oyunculuğunu çok beğendim. Söylemeden geçmeyeyim. Hatun ablamız var (Cha Soo Hyun karakteri ile Kim Hye Soo) en başta bir ısınamadım.. Ama dizi bir geçmişte bir gelecekte olunca karakterine uygun bir oyuncu olduğunu gördüm. Benim düşüncelerim bu yönde. Daha önce demiştim ya diziyi, filmi beğendiysem onun busu, şunun şuyu diye takılamıyorum. Gözüme batması lazım, batarsa zaten dizi yada film neyse o, benden geçemiyor pek. Bütün olarak bakıyorum olaya yani.
Yürü be! Demiş idim şu sahnede. Evet neden ?

Polisiye dizi arayan arkadaşlara gözüm kapalı öneririm. Hangi ülke hangi dil olduğuna bakılmadan izlenebilecek bir dizi.

Final yorumum:
Final ile ilgili de şunu söyleyeceğim. Her zaman ki Kore dizi finali işte. 2. sezon gelecekmiş gibi bitti. Peki 2. sezon gelir mi diye sorduklarında senarist "Oyuncular oynamayı kabul ederse yazarım" demiş. Yani bekliyoruz öyle.. Aynı tat da kalıcaksa isterim, bozulacaksa gelmesin lütfen böyle çok gayet güzel çünkü.

En değerli 2 repliği sona bırakarak veda ediyorum..


En azından birilerimiz..



Ve evet burada da vaziyetler aynı..

İzleyen arkadaşlar ses versin, sadece ben abartıyor olamam değil mi ? :)

24 yorum:

  1. Yavru göz ucuyla baktım hepsine olmuş mudur sence :))) Sana bundan sonra sinyal göndericem te burdan sende diğer uçtasın artık sinyallaşelim 😂(ve Akela, Gözde'nin topuklarına sıktı)

    Neden yürüüü beee dedin o sahnede evet neden :)) sen hızını alamayıp çoşkuyla yüüürrrüüü beeee dedin mi, demişsindir kesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuştur yavrum izlersen eğer spoiler olmasın diye dedimdi :))
      Aldım ben senin sinyalini :D Yok canım niye sıkayım aşk olsun :P
      Çünkü abimiz benim yerime söyledi, "neden bir bayan kahve yapmak zorunda" hıı ? :)) Ayrıca baya coşkuluydum evet :D

      Sil
    2. ahahah bende o yüzden görselleri atladım izlersem ınam ben bunu görmüştüm dememek için ;)) o zaman bana kahve yapıcak biri lazım :D tımam sen öyle diyorsan bakarız sonuçta sen dedin ^.^

      Sil
    3. Yaa Gözdeee :D Tamam o zaman izlediğin vakit dedikodusunu yaparız yine (:

      Sil
  2. you're all surrounded izliyom şu anda o da çokoş detektifli, bunu da koyayım sıraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlış o dizi ya severek izlemiştim, bunu da seveceğine eminim :)

      Sil
  3. Bollywood'dan Kore'ye sıra gelmiyor ki bacım. Bir açılış yapacağım şu çekik gözlülerle de dur bakalım ne zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylediğin valla.. Son günlerde o kadar çok Bollywood da takılıyorum ki.. Araya sıkıştırdım bunu sadece. Bollywood candır :)

      Sil
  4. Akelaa ben daha başladım bu dizilere ama not ediyorum hep buda ilgimi çekti özellikle ilk fotodan bi sempatimi kazandı dizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen notlarını al yavrum bunu da liste başına yaz, çiçeğimizi diyorsun değil mi? Çok fenaydı orası :D

      Sil
    2. Ause başlama güzellik başlama :D yoksam bitmiyor yeminlen bak :P

      Sil
    3. Gözde iyi bilir, demi kuzum? :D

      Sil
  5. İzlemeyi düşündüklerimden olduğundan repliklere çok bakamadım :)) Lys sonrasına kaldı ama olsun ^^ Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın canım, heyecanı kaçmasın :) Ah Lys.. Başarılar dileyeyim şimdiden^^
      İzlediğinde dedikodusunu yaparız o zaman :*

      Sil
  6. Senden o kadar cok gordum ki bunun paylasimini bir ara bakacam buna aklimda dursun -^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay.. Evet, sayfada paylaşıyorum sürekli.. Repliğim kalmadı gerçi hihi :)
      Anlaştık ^^

      Sil
  7. Dün ilk bölümü izledim senin tavsiyele akela cim! Geç saatti ikinciye geçemedim ama merak ediyorum nasıl ilerleyecek DAHA pek hi aksiyon yok 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa.. Çok merak ettim şimdi :) İlk bölümler hep geçiş bölümleri oluyor ya o yüzden olabilir :D
      Umarım sende severek izlersin ^^

      Sil
  8. Isınmaya çalışıyorum "Bad Guys" ile Kore dizilerine, garip geldi biraz da denemeye devam. :D
    Replikler iyiymiş ama, tuhaf gelebilir ama kahveci kız rolünü mü üstlendin repliğine de katılıyorum fikir olarak. Aşılması gerek bazı şeylerin. :D
    Eline sağlık, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa.. Başladın mı? Sevindim bak :D En başta garipseniyor, dilleri özellikle ama alışılıyor izledikçe.. Keyif alırsın umarım izlerken :)
      Değil mi ama çok doğru neden hep biz ? :DD
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Kore dizilerinde pek polisiye olmuyor şaşırttı beni , izliycekler listeme ekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğin gibi fazla yok, olanlarda popüler diziler yüzünden kaynıyor arada..
      Umarım seversin^^

      Sil
  10. her şeyi okudum da hepsine yorum yapamayarak önce çizimini beğendi mi diye soracaktım ama lakin facebooktan sorayım :D
    diziyi sonunda ben de yazdığım için spo korkusu olmadan yazını okudum. hala nine travelin daha iyi bir senaryosu olduğunu düşünüyorum :D
    diğer diyeceğim şey ise umarım 2. sezonu olmaz. zira devam edip 2. sezonu güzel olan dizi çok nadir. Hep ilk sezon aranır. Bence bu böyle tadında bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlıyız değil mi? Tek yorumda halledebiliyoruz :D Hala girmemiş twitter'a.. İllaki gözüne sokacağım ama o kadar uğraştım, bizde milyonlardan nasiplenmeyelim mi? :D
      Ama patron sen Nine travel'i izledin ben izlemedim ki :/ Karşılaştıramıyorum o yüzden ama ilk onu izleyeceğim sanırım, aşırı merak ediyorum.
      Aynı tempoda olursa olsun yoksa bende olmaması taraftarıyım. Bir kanser olmalık dizi daha istemiyorum çünkü..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...