26 Aralık 2016 Pazartesi

Seçkinler ~1

Bugün uzun zamandır yapmak istediğim bir şey yapıp, dinlemekten keyif aldığım şarkılardan bahsedeceğim biraz.. Müzik konusunda net bir çizgim yok. Kulağıma güzel gelen her müziği; dilini, türünü ayırt etmeden dinlerim. Sadece önceliğim sakin olması.. Tabi o ruh halime göre değişiklik gösterebiliyor. Genellikle huzur içinde geçse de şarkılar kulağımdan, bazen o an ki duruma göre “hadi delirelim” moduna dönebiliyor. Çekmekten keyif aldığım fotoğraflarım ile birlikte sizlerle de paylaşayım bu şarkıları.. Bugün 5 tane olsun, daha sonra seriye döner belki.. Mesela..



Yeni keşfettiğim ve çok sevdiğim..
 
"You are the light
Song of my life
You always lead me
You are the voice inside"


Benim için sebebini bilmediğim bir şekilde özel olan..

“Maybe I'll wake up one day to notice 
that all my life was just a dream..”
~
“Belki bir gün uyanacağım ve farkına varacağım, 
Tüm hayatımın sadece bir rüya olduğunun..”


Mesela, mesela..
"Oh darlin, darlin
What have I done?
Well I've been away from you too long
And all my days have turned to darkness
And I believe my heart has turned to stone.. "

"ah sevgilim, sevgilim
ben ne yaptım ?
Çok uzun süredir uzaktaydım.
Bütün günlerim karanlığa dönüştü.
Ve kalbimin taşa döndüğüne inanıyorum.."


Birde..

"And if you're in love, then you are the lucky one,
'Cause most of us are bitter over someone.
Setting fire to our insides for fun,
To distract our hearts from ever missing them.
But I'm forever missing him. "
"Eğer aşıksan, o zaman şanslı birisin.
Çoğumuz birinin üzerinde acıya neden olur
İçimiz eğlence için ateşe veriliyor,
Onların gözden kaçmasından kalplerimizin dikkatini dağıtmak için.
Fakat ben onu sonsuza dek özlüyorum "


Ve son olarak izleyenler "Delibal" filminden hatırlayacaktır bu hüznü.. 


Umarım şarkılar size de benim gibi minik huzur izleri bırakır..
Sevgiler, şarkılar ile..
Çeviri kaynakları: 
Akormerkezi.com, Çeviri.alternatifim.com

6 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel :) İkinci şarkıyı sevdim en çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Benimde en sevdiğim şarkılardan biri.. Çok özel bir havası var..

      Sil
  2. Şarkılar enteresanlar ve hoşlar. Paylaştığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmana çok sevindim, ben teşekkür ederim..

      Sil
  3. Ne güzel anlamları varmış şarkıların. Bazılarını ben de çok severek dinliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna çok sevindim işte.. Şarkı tarzlarımız benziyormuş demek ki :) Sevgilerim ile..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...